... ظهور عشق ...

عشق را ظهوریست ؛ که جز انتظار مرهمی بر آن نیست ...

... ظهور عشق ...

عشق را ظهوریست ؛ که جز انتظار مرهمی بر آن نیست ...

قَدَرِ من ، نذرِ قَضای تو ...

يكشنبه, ۲۴ خرداد ۱۳۹۴، ۱۱:۳۶ ق.ظ


آویز ِ گوش ِ این روزهایم ... : 


«أَوْحَى اللَّهُ عَزَّوَجَلَّ إِلَى دَاوُدَ علیه‌السلام یَا دَاوُدُ تُرِیدُ وَ أُرِیدُ وَ لَا یَکُونُ إِلَّا مَا أُرِیدُ فَإِنْ أَسْلَمْتَ لِمَا أُرِیدُ أَعْطَیْتُکَ مَا تُرِیدُ وَ إِنْ لَمْ تُسْلِمْ لِمَا أُرِیدُ أَتْعَبْتُکَ فِیمَا تُرِیدُ ثُمَّ لَا یَکُونُ إِلَّا مَا أُرِید»؛

ای داوود! من چیزی را اراده می‌کنم و تو هم چیزی را قصد می‌کنی و واقع نخواهد شد مگر آنچه که من اراده کرده‌ام. پس اگر به آنچه من اراده کرده‌ام تسلیم شوی و تن بدهی، هر آنچه را اراده کنی به تو می‌دهم و اگر به آنچه من اراده کرده‌ام تسلیم نشوی. تو را در راه آنچه اراده کرده‌ای به تعب و سختی می‌افکنم و سپس واقع نخواهد شد مگر آنچه من اراده کرده‌ام.



بی گانه نوشت:


همین جا ، رو به این "دره" و پشت به آن "کوه" ایستاده ایم  ...

قَضایِمان که "پریدن" بود ...

چه شد  که "سقوط" شد ، قَدَرِمان ...






موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۳/۲۴

نظرات  (۱)

سلام...

آویز گوش های این روزای من هم همینه...

بسیار زیباد بود

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی